2010/3/2

3月1日 婚後感




一直很想很想去寫這一篇blog, 只可惜自婚後根本沒有太多既時間去寫blog, 返工, 放工, 置傢俱, 休息, house warming, 做家務等等等等.... 一直都沒有停過.... 今晚終於可以好好咁寫下這一篇... 只可惜感覺可能已經失去了一點點... 不過我都盡我可能記下想寫下既感覺啦....



婚後... 自我感覺變了... 口多多懶玩的我依舊, 只不過心中卻多了一份幸福感... 每次返到屋企都可以見到子 (因為拍拖這些7年多我地沒試過同居, 而且子屋企都比較嚴, 基本上每晚既12am前我都會送佢返到屋企呢), 所以婚後可以在party or 工作後一齊返屋企, 感覺很complete, 而且唔需要再香港kowloon兩面走.... 哈哈... 真的舒服了很多呢...

er... 其他.... 仲係未改到口叫子做太太or老婆..... 有時仲o係朋友面前叫佢做女朋友....哈哈.... 好多時都俾朋友及同事笑我呢樣野....哈哈... 有時見到外父外母, 好多時都仲衝口叫左uncle and auntie..... 哈哈..好彩佢地都冇介意, 仲叫我鍾意叫咩就咩啦... 哈哈... 我要努力改口至得....

第三樣想講既.... 就係我竟然有"思鄉病"...這是我一直意料不到呢... 我一直都以為, 以往在外國生活都有一段時間.... 這個感覺應該不是問題.... 只可惜這個"思鄉病"竟然在honeymoon既時候出現左呢.... 你地可以笑我... 不過這個是我的感覺呢..... 在外生活了5年多.... 給自己既感覺是, 無論出外多久, eventually我是會返到"老家"生活的... 而今次卻很不同.... 因為今次離家, 這個就是一個永遠改變.... 由細到大... 屋企人只有dad, mum, 大佬and我4個.... 4個人一齊生活.... 不過今次搬了出去, 就係一個新既開始, 可能係要同舊生活分別了.... 我很念舊... 這個改變我是有點捨不得的.... 記得當日6:00am起身預備接新娘, 在床上我都有同自己講.... 自始之後... 一齊都是新開始呢.... 當日沖沖忙忙.... 好似仲沒有跟阿爸阿媽來個道別呢..... 當然之後我地都有見面, 但已經講不出口呢.... hehehee.... 所以婚後的幾天, 常常都借d 2, 返屋企坐坐呢... 不過真心一句, 我知阿爸阿媽都唔慣我已經搬了出去, 大家見見都是好的.... 而我估子既父母都一樣呢... 這廿多年天天都見到自己個女返屋企, 依家搬了出去.... 我想他們都不捨得, 所以剛搬出去的幾天, 幾夜我都會車子返屋企見見佢地....  不過, 今時呢刻, 我相信大家都已經慣了呢.....

婚假之後重返工作...... 一切依舊, 不同的卻時回家的方向, 以往搭香港線, 現在搭kowloon line....返到屋企, 很開心子很喜歡煮野食.... 好多時候佢都會預備3菜1湯and燕麥飯...我真的不知佢識整咁多野食. 放工之後, 其實大家都很累... 但佢都為我預備晚餐....  多謝子... 很sweet and很有家的感覺....... 我相信我已經習慣了....

現在.... 廚房由李太主理, 而屋內其他地方就由我打理....  希望這個家可以順順利利, 開開心心咁建立起來啦!


8 則留言:

  1. 幾時增添新成員呀? heehee
    [版主回覆03/25/2010 09:54:00]增加.... 哈哈.. .未有咁快... 想享受下二人世界先... ^^

    回覆刪除
  2. 我都覺得你講得好岩呀. 好有同感. 之前去加拿大讀書, 雖然都home sick. 不過總有讀完書, 返屋企既一日. 不過結左婚, 之後,我估唔會返屋企瞓. 最多都係食下飯, 見下面. 我都好擔心我唔慣呀! 我之前諗過可唔可以得閒返去瞓下.. 不過好似唔係咁好. 所以, 大家都要d時間習慣下先得. 你好幸福呀,子咁好. 你地既生活一定會好幸福同美滿架 ^^
    [版主回覆03/25/2010 09:58:00]多謝呀... joey... 妳真係有份見證我結婚整個過程呢... ^^ 我都係同你一樣ga, 想得閒返下屋企瞓, 因為真係好唔捨得屋企既一切, 始終我o係老家都住左成19年... 好多回憶都o係果道, 所以過時過大節我都會同子返下屋企過夜呢.... ^^ 如果第時有小朋友就更難lu....

    回覆刪除
  3. Home sweet home.
    [版主回覆03/25/2010 10:00:00]係呀... 以前每次去你屋企都好羨慕你同karen有間屋可以一齊住ga.... 依家整算有自己既地方啦... 係差部車車未到步, 如果唔係, 去你地屋企dinner又方便, 你放工過黎, 我送你返去又方便.... 噚日sales打俾我, 話4月份部車仲未到... 真係有排等lu... >.<

    回覆刪除
  4. 子好好,又要返工又要煮飯都好辛苦架
    [版主回覆03/26/2010 12:49:00]所以我會食清每一味菜...

    回覆刪除
  5. 唔緊要啦...星期六你同natalie返HK Island訓,星期日去natalie 家訓..星期一至響自己屋企..咁咪得law..
    [版主回覆03/30/2010 12:17:00]好提議, 不過依家冇車... 連返屋企都好難呢... 唉...

    回覆刪除
  6. 是啊,我们身为太太的都很享受等待老公回家的感觉,还有准备早餐,晚餐的那种幸福的感觉。 因为在每一次准备的时候都会想给老公吃最好的。(虽然不比餐馆来的好吃可是那份爱心,用心是使无价的哦)
    [版主回覆03/30/2010 12:18:00]heheheheh.... michelle... 妳真係好享受做太太既新生活呢... ^^ 恭喜哂你同劉大哥... ^^

    回覆刪除
  7. sweet sweet !一直甜到老!好幸福呵!
    [版主回覆06/05/2010 12:14:00]多謝哂妳呀.... ^^

    回覆刪除
  8. 好少有男性好似你咁, 感性, 而且表達細膩, 真係好難得! 係幸福關係既最要原素, 祝你地幸福快樂呀!!!
     
    [版主回覆06/05/2010 12:15:00]哈哈... 多謝妳... 其實我唔識寫野, 妳睇我自己個blog d字就知一二啦... 不過我只係腦想乜就寫乜......
    祝妳都生活愉快, 幸福快樂啦...

    回覆刪除